Tema: Re: eko/ukininku produktai i namus KNS
Autorius: Junda
Data: 2010-12-22 18:27:40
Tai čia ne UK, čia niekas nekontroliuoja realybėj, nors EkoAgros dedas,
kad kažką veikia. Bet kai viena pažįstama mama jų turgejyje nusipirko
labai sertifikuotų eko morkų su daugiau nitratų nei maximos morkose ir
EkoAgros pirmininkui parašė skundą, tai jis jai visokią poeziją ėmė
rašinėt, kad čia nieko tokio, kad taip anaip tuoj kažką padarys tuo
atžvilgiu, bet galiausiai dingo kaip į vandenį. Tai po to karto aš
EkoAgros laikau NIEKUO.

O turbūt niekas į klausimą neatsakė, nes be Tikro maisto nelabai kas
veža tą eko maistą į namus... Bent jau aš Vilniuj neradau geros
alternatyvos, tai tiesiog į turgelį pati nueinu.