Tema: Re: REQ: eko/ukininku produktai i namus KNS
Autorius: Indraja
Data: 2010-12-21 17:52:17
Nieko blogo pries ju tiekiama produkcija neturiu, pati buvau ju kliente ilga
laika, tikrai kokybiskas maistas ir geros kainos...
Bet susiduriau su pacia imone verslo reikalais, ir suzinojau, kad i savoka
"atsiskaitymas uz pasalugas ir produktus" ziuri labai atmestinai. Tai
kadangi jie mums skolingi jau ilgokas laikas, tai nenoriu, kad is mano
"kiauros kishenes" turetu dar daugiau pelno...

--
pagarbiai;
Indraja