Tema: Re: eko/ukininku produktai i namus KNS
Autorius: A&G
Data: 2010-12-22 13:41:47
man kyla klausimas kaip zinot is kur visa tai atveza? ar koks kalakutas is ukininko ar is arvi kalakutu, ar tos darzoves is ekologisko ukio ar is darzoviu sandelio? kartais uzeinu i antakalnio ekologisku prekiu parduotuve, matau guli kopustas 4lt uz kg. ir galvoju, kaip man zinot, kad tas kopustas is ekologinio ukio, o ne is darzoviu sandelio kirtimuose? kad parodys koki sertifikata tai juk neirodo kad butent sitie kopustai yra is ten? ir kuo tas kopustas pranasesnis uz maximos kopusta 2 lt/kg ar dar pigiau? jau nekalbu apie ekologiska jautiena ar kiauliena, kuria zada atvezt po keliu dienu po uzsakymo, reik manyt spec del manes kazkas pjaus jauti kad man atveztu tuos kelis kg., nes abejoju ar siais laikais daug norinciu pirkti