Tema: Re: REQ: eko/ukininku produktai i namus KNS
Autorius: Indraja
Data: 2010-12-22 14:35:37
Tai kad su vistom visaikita situacija :)
Cia dar ir nuo veisles priklauso ir nuo vistos auginimo tikslo. Jei ji dejo
kiausinius pora metu, ir po to buvo "nukauta" maistui, tai visi jos
riebaliukai istirps ir susitrauks ji iskepus.  O jei auginama mesine vista,
kuri uzauga per pusmeti, tai ji ir susitraukt nelabai turetu... Cia kaip ir
su jautiena, pav. senos karves mesa - kieta ir nelabai kokia, o va mesinio
galvijo - visai kas kita... Gal as klystu del jusu vistos, nemaciau, nezinau
:)
Blemba, kodel visi galvoja, kad parduotuvese produktu asortimentas labai jau
geros kokybes?
O.k. jei manot, kad ekologiski produktai - mitas, tai kodel tada is
parduotuves pirkti pomidorai, ar cukinijos - be kvapo ir skonio, o va namie
auginti - daug skanesni ir kvapnesni?

P.S. Teliko neziuriu, geriu vandeni is krano :)
--
pagarbiai;
Indraja