Tema: Re: ekologiskas karpis maximoje ir kiti ekelogiskumai
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-09-08 10:37:28
Misrus. Toje pacioje dezuteje yra it tokiu ir tokiu. Nors mano nusipirktoje tai buvo 5 rudi ir 1 baltas :) Kiek skaiciau, tai baltus kiausinius dedancius vistos vesiles yra produktyvesnes, bet zmones labiau linke pirkti rudus kiausinius. As beje irgi, nors zinau, kad kiausinio verte nuo luksto spalvos nepriklauso.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:i67ctn$tal$1@trimpas.omnitel.net...
o tie nulinei balti ar rudi? ;)