Tema: Re: ekologiskas karpis maximoje ir kiti ekelogiskumai
Autorius: Faktas
Data: 2010-09-07 12:19:43
kurioj vietoj tas pats?

pvz ūkininkas rodė kaip atrodė laukas auginamas paprastai (visas žalias, tankus) ir kaip atrodo laukas auginamas ekologiškai (negalima tręšti cheminėm trąšom, naikinti parazitų chemikalais ir t.t.) - nykus, retas, pavytęs.

o tu nori pasakyti, kad nekreipia į nieką dėmesio ir tą patį su trašom pardavinėja kaip ekologišką?
ar kad jokio skirtumo kaip augina, bet nei  pagal skonį, nei pagal poveikį organizmui neatskirtum?