Tema: Re: ekologiskas karpis maximoje ir kiti ekelogiskumai
Autorius: Arj
Data: 2010-09-07 11:42:41
visa tai susije su elemtaria zmoniu pasamone. Jai zmogus uzdirba X lt, jis sakykim 20-30% nori skirti maistui kad
islaikyta proporcija butu. Rusium su tuo kad maisto savikaina paskutiniu metu (t.y po antro pasaulinio) labai zenkliai
nukrito (pvz uzauginti 100 tonu bulviu yra "huinia"), tai zmones naturaliai nori daugiau $ skirti maistui. O kadangi kai
moki daugiau, daiktas atrodo geresnis, tai turim ka turim :)
Elementari duona - 2008 (kai krizes nebuvo) grudu kaina nukrito daugiau nei 2 kartus (geras derlius buvo), dyzelis siek
tiek papigo.
Duona neatpigo nei  trupucio. Nes zmones gali leisti uz duona moketi brangiau - jie ir moka, nes ji ir taip budzete
sudaro menka dali.
O zodis "ekologiskas" yra labai gera priezastis kainai laikyti aukstam lygyj :)

Del svogunu - daugiausia dydis nuo veisles priklauso. Va pas tevukus sode siemet toj pacioj lysvej buvo ir labai
dideliu, ir maziuku, tokiu atominiu, priklausomai nuo veisles :)