Tema: Re: ekologiskas karpis maximoje ir kiti ekelogiskumai
Autorius: BigM
Data: 2010-09-07 11:47:04
"skaitytojas" <arunasz@nospamtakas.lt> wrote in message
news:i64qad$j2$1@trimpas.omnitel.net...
> O cia tai gryna teisybe. Idomu, ar daug tokiu zmoniu, kuriems rupi, ka jie
> valgo ir skaito sudeti etiketese? Pvz. keista, kodel vieni gamintojai tos
> pacios grupes produktus gali pagamini be jokiu nesamoningu priedu, o kitu
> sudetyje rasi keliolika visokiausiu pagalbiniu cheminiu ingradientu.
> Elementariausias pavyzdys yra duona.

Pvz. duoną, batoną perkam tik tą, kurio sudėtyje nėra visokiausių priedų, o
tik natūralūs ir žinomi ingredientai, iš kurių ir pats daryčiau tą duoną.

Teko neseniai rinkti sausainius iškylai, tai žiūriu, supakuoti avižiniai
sausainiai. Perskaitau sudėtį - ir mano nuostabai ten nebuvo nė vieno
pašalinio/pagalbinio ingrediento, t.y. tik tipiniai ingredientai, kuriuos ir
pats dėtum kepdamasis sausainius namuose.