Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: BigM
Data: 2010-09-03 09:47:28
Aš supratau ką norėjai pasakyt. Aš norėjau pasakyt, jog kai kurie gaminiai
yra tiesiog elementarūs gaminiai, niekuo neypatingi ir įdėjus šiek tiek
kūrybiškumo gali pasidaryt tikrai skanią alternatyvą (ne kloną). Jei tau
būtina, kad tam produkte būtinai būtų ingredientai tokie kaip išrūgų
milteliai, kiaušinių milteliai, visokios dervos ir t.t., nu tvarkoj. Čia
panašiai kaip ginčytis dėl tikro šašlyko recepto - nu tokio nėra. Tas pats
ir su tuo Danutės "pyragu" - tiesiog pertepta su savos receptūros pertepimu
ir tiek žinių - net nesikėsinu atkurti tokį skonį, nes elementariai man jis
nėra kažkuo išskirtinis, priešingai nei pvz. tų pačių rafaelo.