Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-01 11:01:19
Sorius as niekur nesakiau apie mazu parduotuveliu geruma, jos nera geros
ir ju beveik nebelike nes nebeperkaniekas jose, mes patys ishdaveme
smulku versla uz keliu centu nuolaida. Ka as norejau pasakyti, kad
parode 100 procentini lojaluma sukureme savo rankomis monstra,
uz tai dabar turime maximas kurios ne tik suda parduoda, bet parduoda uz
kiek jie nori, elgiasi su darbuotojais ir su KLIENTAIS kaip nori ir
netgi yra ant tiek stiprus, kad gali organizuoti lobistines klikas ir
stumtis istatymus kokius tik patinka...