Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: BigM
Data: 2010-09-02 13:17:44
Rafaelo aš laikau tikrai skaniu kulinarijos gaminiu, už kurį verta sumokėt,
priešingai nei Danutės pyragas. Danutės pyragą esu kartą pirkęs, tai man
tokia chemija skonis "padvelkė", kad tuom ir baigėsi suvokiant, kad jau
skaniau pats gali pasigamint. Analogiškai pvz. su elementariais
sausainiais - namuose gali skanių ir labai greitai išsikept (pinigėliais aš
juos vadinu) ir nereikia dėt jokių papildų priešingai nei parduotuvėse
pamačius sudėtį...