Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: nope
Data: 2010-09-01 11:58:54
kaip sake didziai (ne?)gerbiamas paxas: esme (saknys) yra musyse :)

pradet reikia kiekvienam nuo saves, savo seimos, bendruomenes, o baigti
darzeliais, mokyklom universitetais ir seimu :)
galiu nuliudinti, savo gyvenime esminiu prosvaisciu dar nesulauksim, bet
kloti dirva savo vaikaiciams, zinoma galima :)