Tema: Re: Danutes vaflinis pyragas maksimoje sugedes :(
Autorius: Junda
Data: 2010-08-31 23:12:00
O tu Lietuvoj gyveni? Papasakok kaip darai su tuo maistu. Kur tos
vietinės krautuvėlės, apie kurių gerumą kalbi? Aš jų nematau Vilniuj
pvz. Buvo tokia viena eko maisto krautuvėlė Antakalnyje (15 km man nuo
namų), sugebėdavau ten sykį per savaitę apsilankyt, kol nepamačiau, kad
bene viskas yra toj pačioj Maximoj daug pigiau ir kol nenusipirkau
trapučių su baltu šokoladu ir riebia balta kirmėle.

Visas daržoves, vaisius, mėsą, dešras, kumpius, kiaušus, pieno
produktus, sūrius, medų (pageidautina tik lietuviškus) perkam turguj
Ukmergės g. (kainos gerokai užlenktos ir daug melo apie vaisių kilmę
irgi, bet ką darysi) arba atvažiuojančiam ūkininkų turgely (šitas
superinis, jaučiu daug kur tie patys suvažiuoja). Padažus kai kuriuos
(adžika, pesto ir pan.) gaminam patys, kitus perkam maximoj arba per
ekoeko.lt be E. Duoną kepamės, pirkom paskutinį sykį prieš metus.
Saldumynus galiu irgi padaryt namie. Alų va jau diedas pradėjo gamint.
Vyną perkam iš tiekėjų.

Bet maximos vis tiek reikia. Atmetus visus ne maisto produktus, kurių
mums reikia, vis tiek lieka miltai (tiesa, tuos irgi kartais iš ūkininkų
perku, bet va iš malūno jau ne - paskutinius sykius smagiai su maistinėm
kandim pagerinti buvo), ryžiai, kruopos, sausi pusryčiai, cukrus (jo, tą
irgi pradėjau pirkt rudą retsykiais), mineralkė, egzotiniai vaisiai,
sūris su pelėsiu ir t.t. Aišku, mielai nusipirkčiau visa tai toj mieloj
jaukioj vietinėj krautuvėlėj, bet ji neegzistuoja.

Ir apskritai, mums maximos visai nemaišo, gali pasikart grabais, jei
užsilenks, bus kitų. Taip kad tas kažkoks pyktis prieš tuos
konglomeratus keistas, nesinaudoji ir bbd.