Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-27 18:01:33
nesunku itikinti, kas yra klausiama ir kas atsakoma. Zvilgterk i zinutes.  Jei as klausiu apie tai, ar kada Cecenija turejo visus valstybes pazymius, man siuloma smegenis lopyt. Jei , as nusistebiu, toki atsakyma isgirdes-pranesama, kad as panasus i provokatoriu.  Tiek to-bandysiu  dar syki mandagiai paprasyt:

Valstybes pozymiai-aiskiai ivardijami. Jeigu juos visus  kada turejo Cecenija-galetum ir mane informuoti.

Jeigu jau apie tai buvo parasyta-nuolankiai atsiprasau, taciau nurodyk kur, uzuot cia  kliedejes apie tai, kad as negirdziu kitu. Megsti etiketes dalinti? Tai nurodyk, kur buvo ir kada atsakymas i tai. O jei to negali padaryt-ko cia postringauji apie tai, kas man su klausa blogai?