Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: foxaz
Data: 2010-05-17 16:24:07
Jei trumpai ir ukiskai. Jei as tau kekviena diena siksiu prie duru ant
kilimelio ir tu neapsikentes kuria diena man ismalsi snuki, o po to atbegs
mano chebra ir ismals snuki tau paciam ir tavo zmonai, bei uzims dar tavo
bute keleta kambariu ir nezades is ten niekad neisikraustyt tai matyt tu
busi pats didziausias agresorius, nes man sukruvinai nosi???