Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: zalias
Data: 2010-05-17 18:47:27
tu ka nors apie rusijos-gruzijos-osetijos istorija esi girdejas? apie
rusu itakos zonas kaukaze? tu rusu propaganda tik klausai ar uz jos
platinima alga gauni?

On 2010.05.17 18:41, Gintas wrote:
> Sutik-del vieno nusikaltelio,  valstybe armijos nepasiustu. Jeigu ten ju susidare bandos, logiska, kad tai neatsitiko per diena. Sutinki? Jeigu gruzijos prezidentas nevaldo situacijos valstybeje tiek ilgai, kad paskui jau reikia siusti tankus ir armija, ko pasekoje zusta civiliai zmones (to juk irgi niekas neneigia?), tai kiek tu civiliu turi zut, kad pasaulio visuomene isikistu? Ne liezuviais isikistu, o konkreciais darbais. Tanko siaip nesustabdysi, tuo labiau jeigu ji vairuoja gruzinas. Tikiu, kad rusiukai tiek atkeliavo ne graziuoju ikalbinet liautis. Rusai atkeliavo tankais (logiska), kad  sustabdyt gruzinu tankus (matesi jie degantys?), o stai ko gruzinai pasiunte tankus ir armija? Kad is civilioko atimtu minosvaidi, kuriuo ji bugtai pries savaite apsaude gruzinu kaima?    Pasiunte ne spec buri, ne milicija, o pasiunte armija, ginkluota tankais! Isivaizduok tankus , vazinejancius po kokius Telsius ir saudancius, mat kazkoks zemaitis nuo savo garazo stogo, kaip spejam
a, paleido mina, link Siauliu. TANKUS! degancius namus, gulincius gatvese lavonus. Reik tik dziaugtis, kad atsirado, kas tai sustabde. Prisiminsi mano zodi-pasikeitus gruzijos prezidentui, isisaiskins, kad jis dare nusikalstamus veiksmus.