Tema: Re: Truputi pasigirsiu ;)
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-27 11:16:17
afrikoje, kilus konfliktui tarp tutsiu ir hutu, zuvo keleta milijonu. Pasaulis lauke, kol iszudys. Tu irgi siulai laukti. Gal todel, kad zudo ne tavo artimuosius, o ten , kazkokius osetinus? Pasiusta reguliarioji armija su tankais pries CIVILIUS. Ne pries priesu armija, o pries civilius.  Tiesioginiame eteryje tai patvirtino pats Gruzijos prezidentas.  O paciam norisi knygas skaityt ir laukt? Isivaizduok, butum koks karaimas, atvaziuotu prie Traku tankas ir piltu i tavo troba. O pasaulis lauktu. O tu knyga "Ledlauzis" skaitytum :)