Tema: Re: Rekomendacija: krienai :)
Autorius: hertz
Data: 2010-04-03 19:56:26
As siandien pasidariau savu, takavau su elektrine bulviu tarka, truko keleta
minuciu, del to net iki akiu beveik nieko nedaejo :) nei is ju kvapas spejo
pabegti.
Gavosi tooooks dinamitas, kad puse arbatinio saukstelio nedrisau rizikuoti.
Aisku neplikiau jokiu karstu ar verdanciu vandeniu. Dar pabandziau ideti
majonezo, bet jo ten net nesigirdi :) per ta astruma. Siandien bandziau tik
saltus, ryt reiks su karsta mesyte pabadyt