Tema: Re: Rekomendacija: krienai :)
Autorius: Satrapas
Data: 2010-04-03 16:48:24
Musu kaimynai prekiaujantys turgui irgi nuplikina krienus.As ju neklausiau
kodel,bet man susidare nuomone,kad jie nuplikina nedelto kad sumazint
astruma,o tam kad jiems akis maziau grauztu :)
Dave paragauti.Nu kaip sako..Geri?
Jo,jo sakau.Geri.
Nuejus uz kampo pakrizenau tyliai.Shudas (silpni) kaip ir visi 90% Zanavyku
turgaus krienu.