Tema: Re: Rekomendacija: krienai :)
Autorius: hertz
Data: 2010-04-03 00:02:46
Cia jei manes klausiat kokiam pirkau tai zinokit nepamenu, bet is tu
didziuju tinklu (RIMI, IKI, MAXIMA, gal dar NORFA)
Na orentacijai tai stiklainiukas aukscio kaip tie standartiniai krienu, bet
jo diametras mazesnis

Nagi va katik radau stiklaineli :))) pasirodo i ji jau pipirai supilti.
Vadinasi kaip ir minejau "Sostines krienai", pirktas buvo MAXIMA, nes ant jo
parasyta "pagaminta pagal maxima.lt......."
Etikete tokia bordo spalvos, svoris 100g.