Tema: Re: Rekomendacija: krienai :)
Autorius: hertz
Data: 2010-04-02 23:45:28
Na yra vieni fabrikiniai, vadinasi lygtais "Sostines krienai", ju sudetyje
yra 71% krienu.  Na nesitikejau tokio stiprumo is ju, tikrai verta, nors ir
indelis mazokas yra, tiksliai nepamenu gal kokie 100g, bet veza tikrai
gerai.
Siaip tai lyginant, jie buvo beveik stipriausi pagal krienu kieki, kazkokie
buvo 75% sudetis, bet ju nebandziau.
Visi kiti tai max 50%, aisku is ju nera ko tiketis gero, o lenkisku net
cieli 15% :)))))) tesieke.

P.S. siandien darze prisikasiau saknu, ryt reiks gaminti. Bet buvau siektiek
nustebes, zeme dar isalusi kazkur 50cm gylyje.