Tema: Re: Vertimas
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-13 17:13:06
aš irgi taip maniau, bet kaip tik skaipyjau su viena amerikoniška amerikonka
ir paklausiau. Ji sako, kad HotchPotch ji supranta kaip patiekalą iš visko,
kas randama šaldytuve ir iš esmės tai nebūtinai sriuba ar troškinys, bet
kažkas į tą pusę. Tai nėra kaip konkretus patiekalo pavadinimas ir ne
gamybos proceso, bet labiau nuoroda į tuos įvairius ingredientus, dažnai
paruoštus įvairiais būdais ir suverstube bei pašildytus viename puode.
vokiečiai tai vadina Schottischer Eintopf (škotišku šiupiniu ar troškiniu).
Kai jai papasakojau, kaip įsivaizduoju "šiupinį", ji pasakė, kad tai bus
greičiausia Stew.

Niu, bet ji ne gurmanė, o medikė, tai gali ir klysti. Antra vertus, net
3milijoninėje Lietuvoje kokius kodūnus visi skirtingai supranta :)

O kuo skiriasi troškinys nuo šiupinio? man tai troškinys su mėsa su
bulvėmis, o šiupinys - mėsa su kruopomis ir poskystė :)