Tema: Re: Lasisos uzkandis ?
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-13 12:34:40

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> parašė naujienų
news:hg15c0$2eg$1@trimpas.omnitel.net...

> "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
>
> o kaip apdorota lashish tu meksti? zalia? ar galima taip valgyti
> krautuvini varianta? ;)

O koks skirtumas is principo  ar ji parduotuvine ar is veisyklu? Skonis ju
skiriasi ,bet jei klausi del savo fizinio saugumo po suvalgymo , tai manau,
kad jis yra panasus .
Jeigu as mokeciau ta musiska lasisa pagauti, tai dar ir tai neaisku ar as ja
imciau namo, grynai is moraliniu sumetimu - nersianciu gyviu negalima
trukdyti ir ypac ju zudyti. O pirkti is brakonieriu arba ju prekes
realizuojanciu tyrgaus prekeiviu ,man irgi nera priimtina is moraliniu
isitikinimu.
Todel 99% atveju, man tenka valgyti parduotuvine norvegiska lasisa.