Tema: Re: kodel skanu?
Autorius: bzik
Data: 2009-12-11 08:40:36
man riebu = neskanu. Vienintelis toleruojamas riebalas - rukyti lasiniai ar sonine. Visi riebalai, kremzles keliauja i zmonos lekste ar suns nasrus.
Be jokiu problemu galiu gyvent be mesos. Jokio poreikio nejauciu. Ir domina tik versienos ar jautienos raumuo.
Zmona atvirksciai. Jei pora dienu jokio mesgalio negavo, jai kaip narkomanui lomkes. Jei vakare negavo atsipjaut lasinio gabaliuko ar bent skuros pagrauzt, tai negali uzmigt :)