Tema: Re: kodel skanu?
Autorius: Jurga
Data: 2009-12-10 19:05:00
Na, as jau seniai riebiai nevalgau (neprisimenu net, kada kiaulienos saldytuve turejau, sumustinis, ir tas man be sviesto skaniausias), tikriausiai, kai emiau savarankiskai maitintis, tada ir nustojau... Bet mociutes riebybes prisimenu ir labai skaniai prisimenu, bet tai buvo gili vaikyste-jaunyste, gal del to ir prisimenu skaniai. :)