Tema: Re: Aliejus
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-04 09:53:42
Man tai giliai dzyn kam ir kas ka pardave. As esu vartotojas ir as noriu uz
savo pinigus gaut maksimaliai gera produkta. Deja deja Obeliu aliejus ,mano
supratimu, tokiu niekada nebuvo + jo kaina buvo stipriai uzlenkta, lyginat
su uzsieniniais analogais. Tiesa, su laiku as aplamai susipykau su rapsu
aliejumi ir dabar nerizikuoju jo naudot, kad ir koks garsus gamintojas ji
begamintu. O de to kalti butent Obeliai, nes butent nuo ju aliejaus eidavo
neapsakomas dvokas.

Idant nerizikuot, as ilga laika viska gaminau ant alyvuogiu aliejaus, bet
paskutiniu metu kepimui naudoju rafinuota saulegrazu alieju. Kartais
parvaziuoja is Vokietijos Brolio Sonnenblumen, o dazniausiai perku ta pacia
Zateja.
Kuri laika jos nebuvo pirkt, tai nupirkau kazka is Maksimose parduodamu ir
tai buvo klaida, nes jis irgi turejo kazkoki tai chemini priesmoka. Teko
isgrust I siuksline. Esu nupirkes ir Vilniaus, bet kai vel Norfoje atsirado
Zateja, tai manau,kad ana padovanosiu usovienei.