Tema: Re: Aliejus
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-01 16:41:52
Šiemet tai 2009.

tai kukurūzus tai augina, ką aš žinau kokius. Bet GMO yra apibrėžta,
tiek kas tai yra, tiek kur ir kaip juos auginti, ir šiuo metu Vokietijoj
GMO neaugina.

Kai dabar pamenu, tai esu mačius prieš porą metų laukų, tik tada
nežinojau, kas tai yra. Jie visi su lentelėm, kuriose nurodytas kodas.

O kad dabartinės agrarinės-pramoninės kultūros nėra tokios, kaip prieš
100 metų, tai čia jau kitas klausimas. Ir griežta riba,matyt, sunkiai
apibrėžiama