Tema: Re: Aliejus
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-03 13:36:08
Buvo ir mano seimoje periodas kada buvo bandoma itikint apie Obeliu
produkcijos nauda ir svaruma.Vienas zmonos giminaitis galingai ukininkauja
ne per toliausiai nuo Obeliu . Vienu metu jis buvo patapes stambiu rapsu
zaliavos tiekeju Obeliams ir tada labai gyre sita alieju ir koneveike
konkurentu gaminius. Manes jis vis vien neitikino sio fabriko g-bos aliejaus
kokybe ir as pats jo vis vien  nenaudojau maisto gaminimui ir neleidau nei
zmonai jo naudoti, nei jos motinai ant jo ruosti maista mano vaikams, kol
dar kartu gyvenome su ja. O to aliejaus turedavome dezemis uz dyka. Zmona su
savo mama mate manyje kategoriska nusistatyma pries ju gaminama maista ir
"vertybes", todel sau gamindavo tik ant sito aliejaus. Bet stai zmonos
motina issigrudo pailset i uzjurius metams. Per ta laika Obeliu produkcija i
namus  nebebudavo ileidziama. O kai motina gryzo ir vel gavo to stebuklingai
svaraus produkto ir kazka ant jo issikepe, gryzusi zmona is darbo tiesiai
sviesiai paklause : jus koki sh ten svilinate?
Tuom Obeliu aliejui ir produkcijai is jo, anuose namuose keliai uzsidare.Ir
tuom labai dziaugemes. O tas dezes su aliejum isdalinome kaimynams, kurie
vis dar tiki musu gamintoju saziningumu ir produktu kokybe.