Tema: Re: Duonkepe-tp ir ruginei duonai?
Autorius: Junda
Data: 2009-11-25 12:11:45
Aš irgi kai kepu, viduj ne tai kad žalia visai būtų, bet dar nekorėta,
tai irgi atrodo norėtųsi labiau, kad būtų pakepęs, nors šonai tai gerai
parudę. Aš padariau išvadą, kad apskritai keksas ir duonkepė nėra labai
tobulas derinys, gal trūksta ten karščio? Būtų įdomu sužinoti, kokia ten
temperatūra, bet niekur nerašo. :) Man irgi lengviau kitąsyk bus viską į
orkaitę įmest.

Vakar pavyko tokią visai skanią ir jau beveik visai juodą (tokią
Močiutės duonos tipo, koretą) iškept. Receptą pati sugalvojau.

500 g ruginių miltų (ėmiau Ustukių malūno), 3 v. š. salyklo, 1 v. š.
sauso raugo, 1 v. š. medaus, 2 a.š. druskos, 2 a. š. sausų mielių, 440
ml vandens (pradžioj maniau per skysta, bet kai gerai išėjo, tai kitąsyk
tik vos vos pamažinsiu, tikėdamasi, kad duona bus tankesnė). Kepiau
pagrindine programa, vidutinį dydį, didžiausią apskrudimą parinkus. (Tik
įdėjau mentelę, skirtą ruginei duonai, nors gal ir paprasta būtų ok.)