Tema: Re: Duonkepe-tp ir ruginei duonai?
Autorius: Junda
Data: 2009-11-19 17:16:26
> o kur Lietuvoje galima nusipirkti kitokiu lopeteliu, tarkime Moulinex'ui as
> Kenwoodui?

Niekur nemačiau, gal reiktų paklaust Moulinex ir Kenwood platinančių firmų?

> o siaip ta Panasonic SD255 turi kazka daugiau naudingo nei kokia Moulinex
> OW5000 ar OW5003 ar Kenwood BM450 ar BM350?

Manau, 254 yra geras kainos-kokybes santykis, o 255 jau yra brangoka. Be
to, jos abi neturi langelio!! Man tai didelis minusas. Iš didesnių
privalumų yra didelis programų skaičius.

> Sie Kenwood'ai - su konvekcija. Tai naudinga?

Nesu bandžius, nes neturi maniškė šito.

> SD255 turi talpa priedams suberti. nors jau rasei, bet - kiek tai ir kada
> naudinga?

Naudinga, nes neturi laukti ir po signalo suberti priedų, pati suberia.
Jei vis tiek sukies virtuvėj, tai negi sunku, bet jei užstatei, kad
naktį keptų, tai neateisi gi įbert... Ne viską galima iškart su miltais
bert.

> kokia turetu buti galia? Suprantu, kad mazesne - mazesnes energijos
> sanaudos, taciau juk ir iskepti turi, tad turi buti pakankamai galinga.

Nežinau, kokia būtų optimali galia, kad ir keptų ir nedaug el.
išdegintų, bet matau, kad 500W pakanka. Kelios Kenwood, kurias teko
žiūrėt, sunaudoja po 700W...