Tema: Re: prieskoniai Kaune
Autorius: vytjon
Data: 2009-11-22 15:47:46
Zyza wrote:
> Senamiesty uz pozemines perejos siek tiek paejus arbatos parduotuve
> yra tokia po desine. Rasi sveriamiu prieskoniu.

   Buvau, uoginės paprikos (kajeno pipirų) neturi. Užtat turi čili :D
miltelių, kas tai bebūtų.

> Dar viena yra....
> siaip gana sunkoka paaiskint, bet mazdaug einant i senamiesti,
> praejus T. Ivanausko muzieju po kaire, bromu reik eit. Seniau
> vadindavos Kvarclita, dabar nezinau tiksliai.

   Šitą buvau pamiršęs - dėkui, reikės patikrint. Kur yra dar atsimenu.

> Man rodos priesais autobusu stoti (labiau paejus link
> gelezinkelio stoties) irgi kazkokia arbatine / prieskonine budavo,
> seniai ten bebuvau.

   Vienžo pasirinkimas kuklus... Gal Vilniuje/Klaipėdoje yra gerų
specializuotų prieskonių parduotuvių? Tiesa, kiekių reikia nedidelių,
asmeniniam naudojimui.