Tema: Re: prieskoniai Kaune
Autorius: Zyza
Data: 2009-11-22 13:53:41
Senamiesty uz pozemines perejos siek tiek paejus arbatos parduotuve yra tokia po desine. Rasi sveriamiu prieskoniu. Dar viena yra.... siaip gana sunkoka paaiskint, bet mazdaug einant i senamiesti, praejus T. Ivanausko muzieju po kaire, bromu reik eit. Seniau vadindavos Kvarclita, dabar nezinau tiksliai. Irgi budavo sveriamu prieskoniu. Man rodos priesais autobusu stoti (labiau paejus link gelezinkelio stoties) irgi kazkokia arbatine / prieskonine budavo, seniai ten bebuvau.