Tema: Re: 'laisvos" bulvytes?
Autorius: trickyvic
Data: 2009-11-08 11:23:29
monaxas wrote:
> Nedziovindavo.

Vnz friskes ( arba ka anglai vadina chipsais) yra gaminamos sitaip
supjaustai bulves nusausini popieriniame ranksluostyje ir porai minuciu
i verdanty alieju, po to vel nudziovini atvesini ir saldai.
Ir tada jos nei lips nei kibs ir labai greitai gaminsis  ( taip beje
parduotuvines laisvutes gaminamos todel jos ir yra like siek tiek aliejaus )