Tema: Re: 'laisvos" bulvytes?
Autorius: Dautarte
Data: 2009-11-07 20:18:08
Kiek teko girdeti, tai teisingos namines bulves fri kepamos 2 etapais:
1. zemesneje temperaturoje, kad nebutu "zalios"
2. apskrudinamos didesneje temperaturoje.
Praktikos neturiu jokios, bet jei noreciau tureti tokiu naminiu
pusfabrikatu, tai po pirmo etapo nusausinciau bulves ant popieriniu
ranksluosciu, atsargiai vienu sluoksniu uzsaldyciau ant kokio padeklo ir tik
tada supakuociau i maiselius. Zodziu kaip su uogomis. Ar reikia plauti pries
1-ma etapa, nezinau. Bet vienareiksmiai po tokio plovimo reiketu labai
kruopsciai nusausinti bulves.