Tema: Re: Nu va..pagaliau ..karshtos naujienos
Autorius: Justas
Data: 2009-09-03 12:18:29
ka as galiu pasakyt. loxai jus abu esat su savo nudegimais.
perksaitykit dar karta ka as rasiau. jeigu nesugebat - pakartosiu dar karta.
sveikos ranku odos kapsicinas tokios koncentracijos, kokia gali buti bet
kokiam pipire (kad ir indiskam NAGA) nenudegins.

patirties su sitais dalykais turiu tikrai daug. ir to ko nesuprantu as
niekam nebandau aiskint. gaila, kad jus is savo vienetinio atvejo bandot
kazka cia man isaiskinti.

jeigu zmogus serga kazkokia odos liga, kad ir lengviausios formos
dermatitu ar siaip oda yra nesveika, tada kapsicinas gali sukelti
reakcija, net ir labai liudna.

jeigu taip atsitiko, kad kapsicinas sukele kazkokia reakcija - plaukit
aliejumi, jis jame geriausiai tirpsta. nereiks lakstyti be galvos nakti
i vaistine. tas pats galioja jeigu ir i burna perdaug prisidedat -
uztenka pieno kelis gurksnius nugert. indai geria lassi - jogurto gerimas.