Tema: Re: Nu va..pagaliau ..karshtos naujienos
Autorius: Satrapas
Data: 2009-08-30 20:42:28
> Bet man idomu pasidare ka autorius nori is tu extra astriu pipiru daryt :

Nenoriu as tu extraastriu :) auga darze,puse vistiek supudysim ir
ismesim.Ner kur panaudoti :(

> Jeigu eina kalba apie adzikos gamyba,tai nxj nereikalingi ypatigai astrus
> pipirai,o priesingai - reikia kad ju butu kuo daugiau,o todel ir astrumas
> turi buti prognozuojamas.

Tai va ir galvojam,kitam sezonui is eabyaus nusipirkti kazka is
mittelscharfe chili,
kad netik adzika pasidaryti,bet kad butu ir siaip ciela pipiriuka
pasimarinuoti ar siaip koki patiekala pasiruosti.
Dabar gi randi koki recepta,o ten parasyta: reikes 1-2 chili pipiru. Tai as
mintyse ir galvoju..jaigu as i sriubos puoda imesiu toki pipira kaip mano
nuotraukoj,tai patiekalui bus p**da. Arba turesim valgyti, salta su
arbatiniais sauksteliais,ir uzkandant dideliais kiekiais batono :)

> O kas link to,kad musuose neina rast astiu pipiriuku seklu,tai irgi
> nelabai tiesa.Dar visai nesenai daug seimininkiu ant palangiu augindavo
> dekoratyviniais tikslais kazkokius tai labai maziukus pipiriukus.

Matyt seklu reikia ieskoti ne prie darzoviu,o prie geliu :)
Zinau mes irgi dar sovietmeciu auginom,vazone geltonus mazuciukus.Taip jie
buvo labai astrus,bet man ju skonis nepatiko.Toks atrodo skonis kaip
nedarzoves, bet kaip kokio dekoratyvinio augalo.