Tema: Re: Nu va..pagaliau ..karshtos naujienos
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-30 18:41:01
"Satrapas" <rudigeris@takas.lt> wrote in message
news:h7e10o$r6n$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet kad Marijos zemej nieko nera.Viena karta seklu krautveje pirkom,tai
> tik viena rusis buvo.Ir nei rusis nei veisle nenurodyta.Parasyta Aitrioji
> paprika ir viskas.Uzaugo uzderejo gerai,bet pats produktas tai
> shudu,shudas.Nei ten aitrioji,nei ten saldzioji,bala zino.

Dalis tiesos yra pastebejime apie asortimenta musuose !
Bet man idomu pasidare ka autorius nori is tu extra astriu pipiru daryt :
koki nors shamarliaka a la adzika ar siaip valgyti kaip zakusona?
Jeigu eina kalba apie adzikos gamyba,tai nxj nereikalingi ypatigai astrus
pipirai,o priesingai - reikia kad ju butu kuo daugiau,o todel ir astrumas
turi buti prognozuojamas. Adzika tai nera tas produktas,kuriuo kankinami
priesu zvalgai,idant isgauti slapta info.Galu gale adzika tai ne vien
pipirai ir tik bendra harmoninga visuma priduoda siam misinukui savo zavesi!
O kas link to,kad musuose neina rast astiu pipiriuku seklu,tai irgi nelabai
tiesa.Dar visai nesenai daug seimininkiu ant palangiu augindavo
dekoratyviniais tikslais kazkokius tai labai maziukus pipiriukus.Bent jau
man,tai uztekdavo i sriubos katila imest 1-a toki pipiriuka ir nespet jo
isimti ir sriubos jau niekas nesugebedavo valgyti.Labai gerai pamenu kai
pageres kaimynas bande vaidinti dzigita ir i zuvienes lekste isidejo 2 ar 3
tokius pipiriukus.Finalas sio pavalgymo buvo ganetinai liudnas - skrandzio
opa + prasitare,kad isange kraujavo ne viena diena:(