Tema: Re: Nu va..pagaliau ..karshtos naujienos
Autorius: monaxas
Data: 2009-09-01 21:51:25
Odos paraudimas kaip nuplikius.
Teko pajust pirmo laipsnio nudegimą? Tai ten buvo tas pats.
Ilga istorija apie tai, kai dachuja naktų nedamiegojęs turėjau vidury nakties keltis ir varyt 25 km iki artimaiausios vaistinės "ko nors"... Rankų plovimas, mirkymas vandeny situacijos netaisė. Taip kad nereik man sausos teorijos ir papezėjimų apie "žiauriai aštraus pipiro nudeginimą iki kaulo".

Gal dar tave pacituoti apie "saugumo priemonės - tai marketingas"?
"oda nesveika, pažeista" tada, mol, galėjo.

Mano nuomonė apie tave nepasikeitė nepriklausomai nuo to, koks pas mane protas. Gal aš daunas, su smegenų uždegimu, bet tai tavo rašliavos nepadaro protingesne.

"Justas" <mute@localhost.net> parašė naujienų pranešime:h7e180$rcf$1@trimpas.omnitel.net...