Tema: Re: Nu va..pagaliau ..karshtos naujienos
Autorius: Satrapas
Data: 2009-08-30 17:06:16
Nezinau kiek dar reikia pratintis.Manau ,kad esu pakankami iprates.
Adzikas namie darom,nu kokius 3is kartus astriasnes, negu pirkta Norfoj ten
kokia valdorfo Ugnine http://www.valdorfo.lt/get.php?i.461
Jokiu skoviliu rekordu as pasiekti nenoriu :)
Vokietijoj pas turkus esu valges,kazkokie pamarinuoti peperoniai su avies
varske...mmmm super, tokie svelniai astrus,galim prie degtines,prie
alaus,prie vyno ir siaip vienus.Tai va noreciau rasti tokia panasia rusi,
tik kazkiek astresniu,kad galima butu cielu pasimarinuoti,pasikonservuoti ar
siaip ka sugalvoti.
Bet kad Marijos zemej nieko nera.Viena karta seklu krautveje pirkom,tai tik
viena rusis buvo.Ir nei rusis nei veisle nenurodyta.Parasyta Aitrioji
paprika ir viskas.Uzaugo uzderejo gerai,bet pats produktas tai
shudu,shudas.Nei ten aitrioji,nei ten saldzioji,bala zino.