Tema: Re: sriubos
Autorius: Edvinas
Data: 2009-01-26 08:55:33
A&G rašė:
> nu bet tai kaip ta gira su grietine ir desra imanoma sukryziuot kad paskui
> nereiktu ilgai medituot vienoj vietoj?

Mano nuomone visas tas vidurių paleidimas nuo pieno ir mėsos kartu yra
didelis mitas. Esant normaliai virškinimo sistemai vidurių nuo to
nepaleidžia.

Pvz. absoliuti dauguma olandų per pietus geria pieną. Vieną-dvi
stiklines. Tuo pačiu valgo įvairius sumuštinius su mėsa, netgi žaliu
faršu (jie tai vadina american fillet). Šitokius pietus gyvendamas
lankydamasis Olandijoje valgydavau ir aš. Niekam nuo to vidurių nepaleidžia.

--
Edvinas