Tema: Re: sriubos
Autorius: Jurga
Data: 2009-01-19 17:50:26
Aš vien tik Budapešte esu penketą kartą buvusi, galiu pasakyt, kad pusėj užeigų gamina su bulvėm, kitoj pusėj - su tais miltiniais gabaliukais, man asmeniškai su bulvėmis skaniau, aš visada užsakinėdavau būtent su bulvėmis :) Teisybės dėlei reiktų pasakyt, kad šita guliašo sriuba neprilygsta toms, kurias valgiau Vengrijoje, bet vis tiek pati savaime yra skani, net labai, ypač šaltuoju metų laiku.:)