Tema: Re: sriubos
Autorius: Diana
Data: 2009-01-19 18:05:02
Butent. Siaip kiekviena istaiga (juolab maziau turistine) turi savita
guliaso paruosimo recepta. Kai kurie mesa papildomai apkepina dar, kai kurie
tiesiog verda (troskina)
Kai kurie deda sviezius pomidorus, kai kurie konservuotus.. Paprika - velgi
raudona, zalia ir t.t.
Beje, tu tikruju paprikos milteliu bent as kol kas nemaciau pirkti
(specializuotose kai kuriuose irgi nemaciau).