Tema: Re: mobilus rysis ir mobilus internetas italijoj ?
Autorius: svyt
Data: 2012-04-13 17:38:48
irgi dekui zinosiu. Del dokumentu kaip kurioj saly, dokumentu reikalauja ir
rusijoj, baltarusijoj, registruotis reikia vokietijoj, bet tiko bile kokie
asmens duomenys, tik tiek kad viskas daroma vokiskai, o as nemoku, tai
vargau, prasiau pardavejo. nuosavi duomenys negyvenancio vokietijoj netiko.
Ukrainoj dar pirkinejau tai asmens duomenu nereikia, kitose salyse nezinau,
nei ineto nei telefono nepirkau.

--
vyt/ /