Tema: Re: mobilus rysis ir mobilus internetas italijoj ?
Autorius: mano
Data: 2012-04-03 18:42:03
aciu uz info

"Saulius K."  wrote in message news:jlbkhj$7hl$1@trimpas.omnitel.net...

Kovo pradzioje Italijoje nusipirkau prepaid GSM korta (TIM) uz 10 eur. Joje
yra interneto uz 5 EUR, galioja menesi. Nesigilinau kiek ten tu 5 EUR
uztenka, bet man savaitgaliui uzteko ir pasta skaityti, ir panarsyti apie
lankytinas vietas, ir pora nuotrauku i FB ideti.
Tik reikia susitaikyti, kad predaid korta ten perkama ne kokioj Maximos
kasoj, o salone su visokiais asmens dokumentu klopijavimais ir dokumentu
pasirasymais.