Tema: Re: mobilus rysis ir mobilus internetas italijoj ?
Autorius: mano
Data: 2012-03-06 17:02:42
sorry kad nepateikiau smulkesnes info ,
as lietuvoj negyvenu ir nezinau kas ir kaip ,
is kur as atvykstu musu provideriai neteikia ten paslaugu ,

vat ir ieskau ka ten galima butu vietinio isigyt patikimo kad veiktu
stabiliai .

aciu dar karta visiems

"Pi."  wrote in message news:jj2htc$9ut$1@trimpas.omnitel.net...

taip pat jis raso, kad kaina px.. ar  neuztenka ismanumo su savo ismaniuoju
naudotis internetu?