Tema: Re: mobilus rysis ir mobilus internetas italijoj ?
Autorius: mano
Data: 2012-03-06 20:42:01
taip pas mane nera sim, bet atsivesiu savo aparata androidini su sim
atrishta kuris sharina 3g interneta

tik reikia surasti kas ten man teiks paslaugas,

noriu ishgirst kas naudojosi patys ar temps man skypas voip

aciu ..

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:jj5e42$18q$1@trimpas.omnitel.net...

ziurint koks ten pas ji provideris, gal is vis SIM nera.... gi atvyksta jis
is uz juru mariu.....