Tema: Re: mobilus rysis ir mobilus internetas italijoj ?
Autorius: mano
Data: 2012-03-03 01:01:54
nu man realiai kaina nerupi , man reiktu kad tempu gerai

"svyt"  wrote in message news:jirhno$fp$1@trimpas.omnitel.net...

turi pavykt. net gprs greicio pakanka pusetinam skaipui. 5-10 minuciu
smartfonu skaipinantis, apie 1 mb suvalgo.
Italijoj nesu pirkes, ten gana daug tik netiketose vietose nemokamu wifi
pasigaut pavyksta turint galinga adapteri su kryptine antenike.
--
vyt/ /

e34 524td