Tema: Re: Omnitelis šiandien eilinį kart ne ryšio zonoje?
Autorius: Caponi
Data: 2011-12-15 12:47:09
Biski nesusisnekam - as nesakau, kad Teledema ar Eurocom yra blogai, bet esminis momentas yra tas, kad Bitej mane viskas tenkina - ikainiai OK, del rysio pretenziju neturiu, kai pas juos pereidinejau, bendravimo greitis ir kultura pilnai tenkino (tie patys mailai - nu salygu derinimo metu i diena kokiais 3-4 mailais pasikeisdavom :-)). Tai vat kokio bb man dabar eit pas tarpininka, kuris, pasikartosiu, mano atveju negalejo pasiulyt vieno is norimu telefonu, o visiem kitiem aparatam kainas dave prastesnes nei tiesiai Bite? Zodziu, is esmes skirtumai nera dideli, konkretus pasirinkimas yra tik skonio ir smulkiu niuansu reikalas, tavo atveju tarpininkas buvo geriau, mano atveju jis nebuvo geresnis, o tokiu atveju as tarpines grandis bet kokioj srity linkes eliminuot :-)

Zodziu, baigiam tas beprasmes diskusijas, svarbiausia sutariam, kad Bites tinklas siuo metu geriausias ir valio :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi