Tema: Re: Omnitelis šiandien eilinį kart ne ryšio zonoje?
Autorius: Caponi
Data: 2011-12-13 20:53:26
O su Omniu bedos kaip minimum pusvalandi tesesi ir man si karta stipriai nervus pagadino.

Siaip Bites as irgi nesudievinu, idealiu nera, bet paskutiniu metu linksniuojamus del ivairiu problemu matau dazniausiai Tele2 (kas gal labai ir nestebina, visgi "pigiausias" rysys ir prie to dauguma jau priprate :-)) ir Omnio pavadinimus.
O ir asmenine patirtis pries mazdaug metus laiko kai norejau pratest kelias Omnio sutartis zmonai, tevams ir uosviams (5 abonentai su 8-12 metu stazu) paimant telefonus su nuolaida - is Omnio puses absoliutus ignoras i bet kokius pageidavimus (tiek keliuose salonuose, tiek telefonu, tiek mailu), reakcija buvo tik pasakius "nu kagi, teks atsisveikint", tiesa pasiulymas parejo taip suveltas ir susuktas, kad teko biski smegenis pasukt, kad suvokt ka ir uz kokias paslaugas tektu moket, o issiaiskinus pasimate kad realiai tas ju pasiulymas visisko sudo vertas (t.y. skirtumai per sutarties galiojima butu ne litai ir net ne desimtys), tuo tarpu su ta pacia Bite bendravimas paliko tik gerus ispudzius (su Tele2 nebandziau kontaktuot del religiniu isitikinimu, tai negaliu palygint).
Zodziu, visi turi trukumu, todel tenka rinktis maziausia blogybe, o Omnis pastaruoju metu tikrai i ta vieta nepretenduoja niekaip...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi