Tema: Re: Omnitelis šiandien eilinį kart ne ryšio zonoje?
Autorius: Caponi
Data: 2011-12-14 14:04:27
Mano atveju atsarginis variantas yra. Bet as moku uz paslaugas, kuriomis noriu naudotis, o ne aiskintis kodel kazkokie pydarai man skambina ir meto rageli, po kiek laiko pradedu galvot, kad gal visgi problemos telefone, puolu kaitaliot korteles ir eksperimentuot skambinedamas is vieno telefono i kita, diagnozuoju rysio problemas, tada perskambinedineju bandziusiem prisiskambint klientam ir aiskinu, kad ne as metau ragelius, o omnis bybys. Tragedijos nera, bet uzpisa, o is Omnio pydaru jokio, net zodinio atsiprasymo, bijau, nesulauksim.
Vat tokia tatai situacija as ir vadinu "uzpiso".

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi